Tack som fan!

Det finns verkligen bara ett enda ord just nu.

T A C K !

Jag är så otroligt tacksam och glad över hur många som swishade in ett bidrag till min present.
Ja, en del gav rena cash och en del fick kontonummer och satte in där och SJÄLVKLART blev det tillräckligt till det där objektivet!

😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘😁💪🏻

Jag hoppas ni alla som varit med inser vilken fin present det här är men framförallt så har ni visat att ni bryr er om just mig, varesig ni känner mig väl eller faktiskt aldrig har träffat mig. Det fick mig att le en hel vecka och jag kommer fortsätta att göra det en lång tid framöver.

Jag kan säga att innan jag la ut min önskan så velade jag bra länge. Hur skulle jag skriva, vad skulle folk tycka. Men jag ville ändå tro att tillräckligt många kände mig tillräckligt bra och tyckte att jag gjort, och gör, tillräckligt mycket bra för att förtjäna det här.
Jag hade rätt. Men ändå slog ni mig med hästlängder mot vad jag trodde att ni skulle bidra med.

NI ÄR FANTASTISKA!

Återigen T A C K 🤜🏼👊🏼🙏🏻👏🏽👏🏽👏🏽💪🏻❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️💝💞💕💜💙💚💗💖💓❤️💟💘

Love you all!

Lilly

Leave a Reply

