Försök leva lite

Jag tycker att jag tagit det rätt lugnt här i sommar. Ändå kommer krasch efter krasch. I dag var det som att få en knock out av Tyson innan jag slocknade i feberliknande sömn i fem timmar.

Men innan det hann jag va med tonåringen på golfbanan och kollade på när han fick premiärslå på lite bollar.

Jag ligger still hela kvällen.
Sonen är redan tillbaka på golfbanan. Lånade klubbor, bag och vagn. Mot nästa nöje i livet för honom. En annan ligger still och inväntar morgondagen med hopp om att må bättre.

Leave a Reply

